Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Οι Φαρισαίοι της διευθύνουσας ομάδας της Ένωσης Ελλήνων Χημικών

Με απύθμενο φαρισαϊσμό περί αναγκών των μαθητών και της κοινωνίας, επανέρχεται η διευθύνουσα ομάδα της ΕΕΧ αναμασώντας τα περί "Τεχνολογικής ΙΙ" ψευδοεπιχειρήματα σε ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα. Μεταξύ των άλλων, αναφέρει αναφέρει επί λέξει:

"[...]Πέρα από αυτό καθαυτό το γεγονός ότι μια τέτοια μονομερής ανακοίνωση δεν είναι σύμφωνη με τις προσπάθειες συνεργασίας των Επιστημών στις οποίες η ΕΕΧ πρωτοστάτησε,[...]"
Ποια συνεργασία εννοεί και με ποια Ένωση; Μήπως εννοεί την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας (ΕΠΕ); Μπορεί να μας πει πότε καταγράφηκε κάποια πρόθεση συνεργασίας της ΕΠΕ με την ΕΕΧ η οποία να κινείται σε κατεύθυνση αντίθετη προς την καθολική απαίτηση του κλάδου Πληροφορικής να ενισχυθεί το σχέδιο του Υπουργείου με την εισαγωγή της Φυσικής ως μάθημα κατεύθυνσης στην 3η ομάδα προσανατολισμού ώστε να καταστεί εφικτή η ένταξη όλων των τμημάτων Πληροφορικής σε αμφότερα τα πεδία Θετικών Επιστημών και Οικονομίας και Πληροφορικής; Είμαι βέβαιος ότι γνωρίζει ότι υπάρχουν πολλά τμήματα Πληροφορικής που λειτουργούν σε Οικονομικές Σχολές τα οποία κινδυνεύουν να βρεθούν εκτός του πεδίου των Θετικών Επιστημών εξαιτίας της στρέβλωσης να εμφανίζεται ως διδασκόμενη η Ιστορία στην 3η ομάδα αντί της Φυσικής.

Το ΔΣ της ΕΠΕ έχει ήδη καταλήξει σε κοινή πρόταση με το Σύλλογο Ελλήνων Κοινωνιολόγων (ΣΕΚ) την οποία αποδέχονται και στελέχη της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ) για να αντιμετωπιστεί αυτή η στρέβλωση και να εμφανιστεί σε όλα τα πεδία ένα ζεύγος μαθημάτων σε διάζευξη για να επιτευχθεί το άνοιγμα περισσότερων επιλογών στους μαθητές. Οι τροποιήσεις που έχουν συμφωνηθεί αποτυπώνονται στο παρακάτω διάγραμμα:


Η κοινή πρόταση ΣΕΚ -ΕΠΕ έχει ήδη δοθεί προς μελέτη στην κ. Σταυρούλα Ξουλίδου, εκπρόσωπο των Ανεξάρτητων Ελλήνων στην Επιτροπή Μορφωτικών υποθέσεων του Κοινοβουλίου. Ταυτόχρονα, συνάδελφοι που συμμετέχουν στις διαβουλεύσεις που γίνονται στο Υπουργείο Παιδείας κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση προκειμένου να πείσουν την πολιτική ηγεσία να αποδεχθεί την πρόταση.

Αυτή τη συντονισμένη προσπάθεια προς αμφότερους τους δύο κυβερνητικούς εταίρους προσπαθεί να τορπιλίσει η διευθύνουσα ομάδα της ΕΕΧ με την σημερινή της ανακοίνωση. Αφήνοντας υπονοούμενα για την ΕΠΕ, χωρίς να την κατονομάζει. Και το κάνει αυτό διότι πραγματικά η ΕΠΕ προσπάθησε να βρει ένα κοινό έδαφος συνεργασίας στην κοινή συνάντηση ΕΕΦ, ΕΕΧ, ΕΠΕ, Βιολόγων και Γεωλόγων που έγινε στα γραφεία της ΕΕΧ το βράδυ της 19ης Μαρτίου 2015. Η συνάντηση δεν κατέληξε σε κάτι συγκεκριμένο, απλώς σε μια καταρχήν συμφωνία να ζητηθεί ένα ραντεβού από τον κ. Κουράκη προκειμένου να μας ενημερώσει για τους σχεδιασμούς του επί του εξεταστικού συστήματος.

Σε συνέχεια της συνάντησης αυτής ετοιμάστηκε σχέδιο κοινής επιστολής στο οποίο η ΕΕΧ, με ανεξήγητη εμμονή,  ήθελε να μπει ως παραλήπτης ο κ. Μπαλτάς αντί του αρμοδίου κ. Κουράκη. Αυτή η εμμονή είχε σαν αποτέλεσμα να λήξει άδοξα η προσπάθεια αποστολής κοινής επιστολής προς το Υπουργείο Παιδείας.

Αυτή είναι η πραγματικότητα όσο κι αν προσπαθούν κάποιοι να την αλλοιώσουν για να ενσπείρουν τη διχόνοια στους Πληροφορικούς εμφανίζοντας ως αντιμαχόμενες την ΕΠΕ με την ΠΕΚΑΠ. Είμαι σε θέση να γνωρίζω τα πράγματα από πρώτο χέρι καθώς ήμουν παρόν στην συνάντηση της 19ης Μαρτίου 2015 και εκείνος που επέμεινε μέχρι τέλους να απευθύνουμε την κοινή επιστολή μας στον κ. Κουράκη.

Υπάρχουν κι άλλα που θα μπορούσα να πω για πρόσωπα και καταστάσεις. Επιφυλάσσομαι να τα πω αν προκληθώ. Συμβουλεύω, δε, τη διευθύνουσα ομάδα της ΕΕΧ να σταματήσει το διαδρομισμό και τα υπονοούμενα που αφήνει ότι δήθεν η ΕΠΕ έχει συμφωνήσε (σε τι άραγε;) με την ΕΕΧ. Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια...

Όμως, οι της διευθύνουσας ομάδας του ΔΣ της Ένωσης Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ) αυτό ξέρουν αυτό κάνουν: Να λένε ψέματα και να διαβάλουν την ΕΠΕ. Οι Χημικοί της Εκπαίδευσης (και όχι μόνο) τι κάνουν; Τους αποδέχονται; Μήπως θα έπρεπε να απαλλαγούν, επιτέλους, από τους φαρισαίους συναδέλφους τους οι οποίοι προωθούν την Χημεία της παπαγαλίας στο Λύκειο για να εξυπηρετήσουν την παραπαιδεία εις βάρος της παιδείας, των μαθητών και της ίδιας της Χημείας ως εργαστηριακής επιστήμης;

Δεν υπάρχουν σχόλια: