Αγωνιζόμαστε μέσα από αυτό το ιστολόγιο για την απελευθέρωση της Πληροφορικής ώστε να μπορέσει να αξιοποιηθεί ουσιαστικά σε όλες τις πτυχές της ζωής μας, αρχής γεννομένης από την εκπαίδευση.
Το αμαρτωλό παρελθόν των πελατειακών διορισμών στην Πληροφορική καθηγητών άλλων ειδικοτήτων έχει δημιουργήσει σοβαρές δυσχέρειες στην ουσιαστική επικοινωνία των Πληροφορικών με τους άλλους επιστήμονες της εκπαίδευσης και συνακόλουθα στην επικοινωνία της Πληροφορικής, ως διακριτού επιστημονικού πεδίου στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τα άλλα επιστημονικά πεδία.
Θεωρούμε ότι η απελευθέρωση της Πληροφορικής από τα συμφέροντα και τις παθογένειες του πελατειακού κράτους θα ανοίξει νέες προοπτικές και για τα άλλα επιστημονικά πεδία. Ας γίνουμε, όμως, συγκεκριμένοι: Ας μιλήσουμε για τα Μαθηματικά: Ένα πεδίο με κολοσσιαία παιδαγωγική και πρακτική αξία το οποίο παραμένει παγιδευμένο στη λογική του "υπολογισμού με το χέρι"... Τη στιγμή που, αν οι συνάδελφοι Μαθηματικοί, γνωρίσουν και αξιοποιήσουν τα σύγχρονα εργαλεία που τους προσφέρει η Πληροφορική, μπορούν πραγματικά να μετασχηματίσουν την ώρα των Μαθηματικών από βαρετή, αποκρουστική για πολλούς μαθητές, εμπειρία, σε μια αποκαλυπτική εμπειρία που πραγματικά μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που οι νέοι άνθρωποι βλέπουν τον κόσμο και τις δυνατότητες που έχουν να δημιουργήσουν νέες πραγματικότητα.
Γι' αυτό και λέμε: Οι συνάδελφοι Μαθηματικοί που βρέθηκαν στους κλάδους Πληροφορικής, ας κάνουν το μεγάλο βήμα: Ας αξιοποιήσουν την πολύτιμη εμπειρία τους φέρνοντας, ως άλλοι Προμηθείς, τη Φωτιά της Πληροφορικής στον κλάδο τους οδηγώντας τον από την Εποχή των Σπηλαίων στην Εποχή της Πληροφορικής.
Αυτά που λέμε δεν είναι αδύνατα. ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΔΗ σε άλλες χώρες. Δείτε αυτό το video:
Καλοί συνάδελφοι Μαθηματικοί: Προσβλέπουμε σε μια γόνιμη συνεργασία μαζί σας. Ελευθερώνουμε την Πληροφορική, ελευθερώνουμε τα Μαθηματικά, ελευθερώνουμε την Παιδεία. Μαζί. Σε πνεύμα γόνιμης και ουσιαστικής συνεργασίας. Κανείς δεν περισσεύει στην εκπαίδευση. Όλοι είναι απαραίτητοι στο πεδίο της επιστημονικής τους αρμοδιότητας!
Το αμαρτωλό παρελθόν των πελατειακών διορισμών στην Πληροφορική καθηγητών άλλων ειδικοτήτων έχει δημιουργήσει σοβαρές δυσχέρειες στην ουσιαστική επικοινωνία των Πληροφορικών με τους άλλους επιστήμονες της εκπαίδευσης και συνακόλουθα στην επικοινωνία της Πληροφορικής, ως διακριτού επιστημονικού πεδίου στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τα άλλα επιστημονικά πεδία.
Θεωρούμε ότι η απελευθέρωση της Πληροφορικής από τα συμφέροντα και τις παθογένειες του πελατειακού κράτους θα ανοίξει νέες προοπτικές και για τα άλλα επιστημονικά πεδία. Ας γίνουμε, όμως, συγκεκριμένοι: Ας μιλήσουμε για τα Μαθηματικά: Ένα πεδίο με κολοσσιαία παιδαγωγική και πρακτική αξία το οποίο παραμένει παγιδευμένο στη λογική του "υπολογισμού με το χέρι"... Τη στιγμή που, αν οι συνάδελφοι Μαθηματικοί, γνωρίσουν και αξιοποιήσουν τα σύγχρονα εργαλεία που τους προσφέρει η Πληροφορική, μπορούν πραγματικά να μετασχηματίσουν την ώρα των Μαθηματικών από βαρετή, αποκρουστική για πολλούς μαθητές, εμπειρία, σε μια αποκαλυπτική εμπειρία που πραγματικά μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που οι νέοι άνθρωποι βλέπουν τον κόσμο και τις δυνατότητες που έχουν να δημιουργήσουν νέες πραγματικότητα.
Γι' αυτό και λέμε: Οι συνάδελφοι Μαθηματικοί που βρέθηκαν στους κλάδους Πληροφορικής, ας κάνουν το μεγάλο βήμα: Ας αξιοποιήσουν την πολύτιμη εμπειρία τους φέρνοντας, ως άλλοι Προμηθείς, τη Φωτιά της Πληροφορικής στον κλάδο τους οδηγώντας τον από την Εποχή των Σπηλαίων στην Εποχή της Πληροφορικής.
Αυτά που λέμε δεν είναι αδύνατα. ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΔΗ σε άλλες χώρες. Δείτε αυτό το video:
Καλοί συνάδελφοι Μαθηματικοί: Προσβλέπουμε σε μια γόνιμη συνεργασία μαζί σας. Ελευθερώνουμε την Πληροφορική, ελευθερώνουμε τα Μαθηματικά, ελευθερώνουμε την Παιδεία. Μαζί. Σε πνεύμα γόνιμης και ουσιαστικής συνεργασίας. Κανείς δεν περισσεύει στην εκπαίδευση. Όλοι είναι απαραίτητοι στο πεδίο της επιστημονικής τους αρμοδιότητας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου