Το είδαμε κι αυτό: Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, εκ των πρωτεργατών (με το αζημίωτο) της μετάλλαξης πτυχιούχων κάθε ειδικότητας σε "καθηγητές Πληροφορικής" από τις αρχές της δεκαετίας του '90, διαμαρτύρεται για το ενδεχόμενο να διδάσκονται τα μαθηματικά του Γυμνασίου σε δεύτερη ανάθεση από καθηγητές Πληροφορικής με βασικό πτυχίο στην Πληροφορική.
Το ενδιαφέρον είναι ότι η συγκεκριμένη ανακοίνωση (http://www.hms.gr/node/866) μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό κείμενο στήριξης του πάγιου αιτήματος των Πληροφορικών και ειδικότερα της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας, για τη διδασκαλία της Πληροφορικής αποκλειστικά από καθηγητές που έχουν σπουδάσει την Πληροφορική.
Δείτε και κρίνετε μόνοι σας το κείμενο αυτό όπου το μόνο που χρειάστηκε να κάνουμε ήταν οι εξής αντικαταστάσεις:
Το ενδιαφέρον είναι ότι η συγκεκριμένη ανακοίνωση (http://www.hms.gr/node/866) μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό κείμενο στήριξης του πάγιου αιτήματος των Πληροφορικών και ειδικότερα της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας, για τη διδασκαλία της Πληροφορικής αποκλειστικά από καθηγητές που έχουν σπουδάσει την Πληροφορική.
Δείτε και κρίνετε μόνοι σας το κείμενο αυτό όπου το μόνο που χρειάστηκε να κάνουμε ήταν οι εξής αντικαταστάσεις:
- Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία :- Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας
- Μαθηματικά :- Πληροφορική
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το κείμενο που ακολουθεί στο παρόν πλαίσιο είναι προϊόν δημιουργικής φαντασίας
με βάση ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (http://www.hms.gr/node/866) και δεν αποτελεί κείμενο της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας. Βασική συνιστώσα της αναβάθμισης είναι η διδασκαλία της Πληροφορικής να γίνεται από καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19/ΠΕ20 ή και από εκπαιδευτικούς που είναι κάτοχοι πτυχίουΠληροφορικής ως δεύτερο πτυχίο, οι οποίοι πέραν της γνωστικής επάρκειας διαθέτουν και την αντίστοιχη διδακτική επάρκεια και μέσω των σπουδών τους, αλλά και μέσω ειδικών σπουδών, σεμιναρίων και επιμορφώσεων στη Διδακτική της Πληροφορικής. Η ΕΠΕ θεωρεί ότι η Πληροφορική αποτελεί μια συνεχή αλυσίδα γνώσης και μεθοδολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και ειδικά στο Γυμνάσιο, όπου το κυρίαρχο για τη διδασκαλία της Πληροφορικής δεν είναι μόνο οι γνώσεις Πληροφορικής (=> "χρήσης Η/Υ") αλλά και οι τρόποι μετάδοσής τους στους μαθητές και η επιλογή για τη διδασκαλία της Πληροφορικής από μη πτυχιούχους Πληροφορικούς είναι αυτονόητο ότι υποβαθμίζει τη Πληροφορική παιδεία στην εκπαίδευση. Η ΕΠΕ πέρα από συντεχνιακές αντιλήψεις εκφράζει την πλήρη αντίθεσή της στην συγκεκριμένη ρύθμιση η οποία: α) υποβαθμίζει ουσιαστικά τον ρόλο του μαθήματος της Πληροφορικής, β) δημιουργεί τεράστιες ανισότητες για τα παιδιά του Γυμνασίου που θα διδάσκονται Πληροφορική από μη εξειδικευμένα άτομα, γ) υποβαθμίζει και υποθηκεύει το μέλλον των παιδιών μας και της Πληροφορικής Παιδείας με ιδιαίτερα αρνητικά αποτελέσματα για τα ίδια τα παιδιά και την παιδεία. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου