Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

ΠΕΚΑΠ: Φωνάζει ο κλέφτης !

Με μεγάλη έκπληξη διαπίστωσα ότι η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) με δημοσίευσή της στο διαδίκτυο και επιστολή στο ΥΠΕΠΘ ( http://pekap.blogspot.com/2008/09/blog-post_22.html ) διαμαρτύρεται για τον απαράδεκτο τρόπο με τον οποίο γίνονται (κατόπιν πρόσφατης εγκυκλίου του Υπουργείου) οι αναθέσεις μαθημάτων Πληροφορικής στα ΕΠΑΛ της χώρας.  Το είδαμε κι αυτό ! 
Αλήθεια, ποιά είναι η ταυτότητα εκείνων που τόσο πολύ ανησυχούν για το μέλλον της Πληροφορικής στην Επαγγελματική Εκπαίδευση ;
Έστω ότι είμαι ο καλοπροαίρετος αναγνώστης του ιστολογίου τους. Το πρώτο που φιγουράρει εκεί (και σωστά) είναι η σύνθεση του Δ.Σ. της εν λόγω Ένωσης. Ας δούμε λοιπόν ποιοί είναι οι υπερασπιστές του "[...] γνωστικού αντικειμένου της Πληροφορικής [...]" βλέποντας  την σύνθεση του Δ.Σ. τους. Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Αντιπρόεδρος: Ν. Καλογερόπουλος. Όπως διαβάζω στην ιστοσελίδα του ( http://www.de.sch.gr/~nkaloger/ ),ο ίδιος δηλώνει Χημικός-Ωκεανογράφος και "επιμορφωτής Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας". Ούτε καν "καθηγητής Πληροφορικής" ! 
Ο αντιπρόεδρος μιας Ένωσης που διαρρηγνύει τα ιμάτιά της επειδή ξαφνικά το ΥΠΕΠΘ θέλει άτομα με απλή "πιστοποίηση" να διδάσκουν Πληροφορική  στην Δευτεροβάθμια Εκπ/ση δεν είναι ΚΑΝ Πληροφορικός και ΟΥΤΕ ΘΕΛΕΙ να δηλώνει εκπαιδευτικός (αν και ΜΟΝΙΜΑ διορισμένος ως ΠΕ19) αλλά επιμορφωτής! Λες και η Πληροφορική δεν είναι μάθημα αλλά "2-3 ώρες σεμινάριο" ! Το ίδιο, "επιμορφωτής ΤΠΕ", δηλώνει και ο Πρόεδρος της εν λόγω Ένωσης ( http://arsinformatica.sch.gr/dimoula.htm).
Προσπάθησα να δημοσιεύσω ένα σχετικό σχόλιο στο ιστολόγιο της ΠΕΚΑΠ, αλλά (αν και δεν ήμουν ούτε αγενής, ούτε χυδαίος, ούτε υβριστικός, ούτε -ελπίζω- γελοίος) μου αρνήθηκαν το "διαδικτυακό βήμα" τους. Γιατί; Επειδή έξυνα παλιές πληγές της Πληροφορικής στην εκπαίδευση. Εκ μέρους του Δ.Σ. της ΠΕΚΑΠ έλαβα μάλιστα το ακόλουθο e-mail: 

Αγαπητέ συνάδελφε, Φώτη

 

Σε σχέση με τα θέματα που θίγεις στα σχόλια που έκανες στο blog της ΠΕΚΑΠ, έχω, και εκ μέρους του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ, να σου απαντήσω τα εξής:


1) Το blog αυτό έχει δημιουργηθεί για να προωθεί τα θέματα που απασχολούν σήμερα την Πληροφορική και τους Πληροφορικούς στην Δ.Ε. Φτιάχτηκε με σκοπό να συσπειρώσει όλους τους ΠΕ19-ΠΕ20 και όχι να τους διχάσει.

 

2) Η ΠΕΚΑΠ, από τότε που ιδρύθηκε και ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, δρα ενωτικά, κοιτώντας στο μέλλον της Εκπαίδευσης γενικά και της Πληροφορικής ιδιαίτερα. Δεν μας απασχολεί το παρελθόν, δεν νομίζουμε ότι αναμασώντας διαρκώς θέματα και ζητήματα που έχουν λυθεί εδώ και 10-15 χρόνια θα κερδίσουμε τίποτα. Πιθανόν να είναι δουλειά των ιστορικών του μέλλοντος να αποφανθούν αν ότι έγινε, έγινε καλώς ή όχι και αν έπρεπε να κατοχυρωθεί η Πληροφορική ως ανεξάρτητο γνωστικό αντικείμενο σε όλα τα σχολεία και τύπους σχολείων της Δ.Ε., μια συγκεκριμένη και συγκυριακά ευνοϊκή στιγμή...

 

3) Σε κάθε περίπτωση, αν σε απασχολεί τόσο πολύ το θέμα που θίγεις και όχι τόσο π.χ. η επίθεση που δέχεται ο κλάδος μας και οι 7.500 συνάδελφοι ΠΕ19-ΠΕ20 της Δ.Ε., μπορείς να φτιάξεις και εσύ ένα Blog και να καλέσεις σε διάλογο όσους επίσης τους απασχολεί το θέμα. Είναι νομίζουμε πιο δημοκρατικό αυτό.

 

Σε ευχαριστούμε πάντως, έστω και για την ανάγνωση των θεμάτων που βάζουμε και σε καλούμε εσένα και όποιο φορέα Πληροφορικής θεωρείς άμεμπτο, από κοινού να αντιμετωπίσουμε τα οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο θεσμικά (και όχι εκ παρθενογένεσης) κατοχυρωμένος κλάδος των εκπαιδευτικών της Πληροφορικής ΠΕ19-ΠΕ20.

[..............] 

ΥΣ. Αν και αυτό δεν σημαίνει τίποτα, όσο θυμάμαι δεν υπήρχε συνάδελφος στο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ με το μεταπτυχιακό που αναφέρεις. Πιθανόν να μη θυμάμαι καλά. Υπήρχαν και υπάρχουν πάντως συνάδελφοι στο ΔΣ που διδάσκουν Πληροφορική στην ΔΕ από το 1984, από το 1986, το 1988 κλπ

-------------------------------------------------------------------------------------------

 (σχόλιο δικό μου: Το 1984, 86, 88 πού διδασκόταν Πληροφορική ; Στην Καρδίτσα που ζω πάντως ΔΕΝ διδασκόταν.

Και αν εγώ είχα π.χ. διδάξει Χημεία το 1986 ,θα με διορίζανε Χημικό σε Λύκειο το 1996 ;)

------------------------------------------------------------------------------------------


Εν πάσει περιπτώσει:

Τί καταλαβαίνω εγώ από τα παραπάνω; 
Ότι εκείνοι που διορίστηκαν στις αρχές της δεκαετίας του '90 ως μόνιμοι καθηγητές Πληροφορικής ΧΩΡΙΣ πτυχίο Πληροφορικής σε θέσεις ανέργων πτυχιούχων Πληροφορικής τώρα μας λένε να "κοιτάμε το μέλλον" και να ξεχάσουμε την τεράστια αδικία που ΌΛΟΙ ΑΥΤΟΊ οι : Θεολόγοι, Γυμναστές, Φιλόλογοι, Μαθηματικοί, Χημικοί, Ιχθυολόγοι (ναι, Ιχθυολόγοι) διαπράξανε σε βάρος τόσο των μαθητών  της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, όσο και των δικών μας συναδέλφων Πληροφορικών. !
Και προσωπικά μου μιλάνε για Δημοκρατία οι ίδιοι που με φιμώσανε διαδικτυακά !
Κάτι τέτοια μου θυμίζουν έναν θείο μου. Είχε αδελφό που τον σκοτώσανε άοπλο στον Εμφύλιο και ο ίδιος είχε κάνει τότε στις φυλακές της Κέρκυρας. Όταν κάποτε πρωτοάκουσε τα περί "εθνικής συμφιλίωσης" είχε πεί: "Μου ζητάνε να ενωθώ με 'κείνους που σκοτώσανε τον αδελφό μου και με κλείσανε φυλακή: Αν ήμουνα πολύ καλός Χριστιανός θα το έκανα. Αλλά -δυστυχώς- ΔΕΝ είμαι τόσο καλός Χριστιανός"!
Οι της ΠΕΚΑΠ μιλάνε για: "θέματα που έχουνε λυθεί εδώ και 10-15 χρόνια". Πώς αλήθεια έχουνε λυθεί ? Οι (ΠΕ19-20) Χημικοί-Ωκεανογράφοι δεν διδάσκουν ακόμη Πληροφορική στα σχολεία ; Με αυτούς πρέπει να "συσπειρωθώ" ? Αν είναι έτσι, έχω κι εγώ φίλους Πληροφορικούς που δουλεύουν 12 ώρες την ημέρα για 1000 Ευρώ τον μήνα και ξέρουνε πολύ καλά Μαθηματικά. Γιατί να μην τους διορίσουν ως Μαθηματικούς π.χ. σε Γυμνάσια ; 
Για το "μέλλον της εκπαίδευσης" μιλάω !!! :-)
Ήλπιζα ότι η εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ θα αναδείκνυε το πρόβλημα των "πιστοποιήσεων" που τείνουν να γίνουν ισοδύναμες με πτυχία Πληροφορικής και θα θύμιζε σε κάποιους τις έννοιες "ισονομία" και "αξιοπρέπεια", αλλά αντιθέτως τους όπλισε με περίσσιο θράσσος !
Ας μην φανταστούν όμως ποτέ οι κάθε λογής "αλεξιπτωτιστές" της Πληροφορικής ότι ΔΕΝ έχουμε μνήμη! Και ως γνωστόν, όσο και να προσπαθήσει κανείς, το InterNet δεν "καταλαβαίνει" από λογοκρισία.




5 σχόλια:

Νεκτάριος Μουμουτζής είπε...

Η υφιστάμενη κατάσταση δεν είναι αποτέλεσμα μόνο αδικίας αλλά και παρανομίας.
Στις 18 Οκτωβρίου 1996, στην (πρώτη) πανελλήνια συνδιάσκεψη πληροφορικής με συμμετοχή όλων των τμημάτων Πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ είχε αποφασιστεί:

------------------

ΘΕΣΕΙΣ-ΑΙΤΗΜΑΤΑ


ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Εδώ και τέσσερα χρόνια συντελείται μια πρωτοφανής και μοναδική αδικία εις βάρος των αποφοίτων των Τμημάτων Πληροφορικής, αφού ουσιαστικά αποκλείονται από το διορισμό σε θέσεις Πληροφορικής, ενώ την ίδια στιγμή επιτρέπεται σε οποιονδήποτε πτυχιούχο Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. να διορίζεται σε τέτοιες θέσεις φθάνει να προσκομίσει πιστοποιητικό 16μηνης διδακτικής εμπειρίας.

Μέχρι στιγμής,έχουν διοριστεί εκατοντάδες μαθηματικοί, φυσικοί, χημικοί, φιλόλογοι κλπ. που θα διδάσκουν Πληροφορική μέχρι το 2025 (αφού έχουν οργανικές θέσεις και η θητεία τους είναι 30 ετών).

Τονίζουμε ότι, το όλο σύστημα διορισμού καθηγητών Πληροφορικής, όπως περιγράφεται από το ισχύον Προεδρικό Διάταγμα 118/1995 και εφαρμόζεται από το υπουργείο Παιδείας:

1. Είναι άδικο, αφού εξομοιώνει τα πτυχία των Τμημάτων Πληροφορικής με απλά πιστοποιητικά διδασκαλίας αμφίβολης αξιοπιστίας και αποκλείει ουσιαστικά τους πτυχιούχους Πληροφορικής.
2. Είναι παράνομο, αφού το Υπουργείο Παιδείας στους διορισμούς καθηγητών Πληροφορικής προτάσσει τους πτυχιούχους "καθηγητικών σχολών" καθολικά και όχι κατ'έτος, όπως το παρόν νομικό καθεστώς καθορίζει.
3. Υποβαθμίζει την ποιότητα της διδασκαλίας της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Αναγνωρίζοντας τη τεράστια σημασία που έχει για την ελληνική κοινωνία η σωστή και υπεύθυνη εκπαίδευση των νέων μας στην Πληροφορική και μελετώντας διεξοδικά την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, καταλήξαμε στα επόμενα αιτήματα που απευθύνουμε στον Υπουργό Παιδείας κ. Γεράσιμο Αρσένη ως καθ' ύλην αρμόδιο.

1. Να αποσυρθεί το υπό δημοσίευση Προεδρικό Διάταγμα που αντικαθιστά το Π.Δ. 118/1995 και βρίσκεται ήδη στο Συμβούλιο της Επικρατείας για γνωμοδότηση και το οποίο διαιωνίζει την απαράδεκτη σημερινή κατάσταση, νομιμοποιεί την παρανομία και επιτείνει την αναξιοκρατία.
2. Να καταρτισθεί νέο Προεδρικό Διάταγμα (αρχικά) που θα αντικαταστήσει το ισχύον 118/1995και στη συνέχεια να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση που θα επιτρέπει μόνο σε όσους έχουν πτυχίο Πληροφορικής και χωρίς άλλες προϋποθέσεις (ΣΕΛΕΤΕ) να εγγράφονται στους πίνακες διοριστέων των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20.
3. Να θεσπισθούν υπηρεσιακά κριτήρια που θα καθιστούν τους υπηρετούντες αποφοίτους Πληροφορικής και μόνο αυτούς επιλέξιμους για κάλυψη θέσεων Συμβούλων Πληροφορικής.
4. Η παιδαγωγική κατάρτιση των καθηγητών Πληροφορικής πρέπει να γίνεται μετά τον διορισμό, όπως προβλέπεται και για τους καθηγητές όλων των άλλων κλάδων, με τρόπο συστηματικό και πάντως χωρίς διαδικασίες αποκλεισμού και με ρυθμούς ανακόλουθους προς τις ανάγκες κάλυψης θέσεων όπως συμβαίνει σήμερα με το σύστημα επιμόρφωσης με φοίτηση στην ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ.
5. Να εξασφαλισθεί η κατά προτεραιότητα επιλογή των υπηρετούντων αποφοίτων Πληροφορικής για μεταθέσεις και αποσπάσεις σε θέσεις πληροφορικής έναντι των ήδη υπηρετούντων καθηγητών των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 μη πτυχιούχων Πληροφορικής.
6. Να απαγορευθούν μετατάξεις στον κλάδο Πληροφορικής από άλλους κλάδους με προσόν τη διδακτική εμπειρία στην Πληροφορική.
7. Να ανακληθούν οι ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ φετινοί διορισμοί μονίμων καθηγητών στους κλάδους Πληροφορικής ΠΕ19 και ΠΕ20 και να γίνουν νέοι, αφού καταρτιστούν εξαρχής οι πίνακες διοριστέων σύμφωνα με την ορθή εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας (πρόταξης κατ΄έτος και όχι καθολικά).
8. Να ανακληθούν οι ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ φετινοί διορισμοί αναπληρωτών και ωρομισθίων καθηγητών αφού οι σχετικοί πίνακες έχουν ήδη συνταχθεί με βάση τους παράνομους πίνακες διοριστέων των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20. Να καταρτισθούν, δηλαδή, εκ νέου οι πίνακες των αναπληρωτών και οι προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομισθίων για το 1996-1997 να γίνουν σύμφωνα με την ορθή εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας (πρόταξης κατ΄έτος και όχι καθολικά).
9. Να διαταχθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση, ώστε να αποκαλυφθούν οι υπεύθυνοι των παρανομιών που έχουν συντελεσθεί κατά την κατάρτιση των πινάκων διοριστέων στους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20.
10. Να επανεξετασθούν από αρμόδια επιτροπή όλα τα πιστοποιητικά 16μηνης διδακτικής εμπειρίας που έχουν καταθέσει οι ήδη υπηρετούντες καθηγητές των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20, μη απόφοιτοι Πληροφορικής. ώστε να διαπιστωθούν όλες οι περιπτώσεις πλαστών δικαιολογητικών.
11. Να επανεξετασθούν από αρμόδια επιτροπή όλες οι βεβαιώσεις παρακολούθησης σεμιναρίων που έχουν καταθέσει οι ήδη υπηρετούντες καθηγητές των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20, μη απόφοιτοι Πληροφορικής, όταν προσλαμβάνονταν ως αναπληρωτές.
12. Να διαγραφούν από τους αντίστοιχους πίνακες όλοι όσοι δεν έχουν πτυχίο Πληροφορικής.

--------------------

Είναι προφανές ότι το αίτημα για τερματισμό των παρανομιών και αποκατάσταση της νομιμότητας στους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20 έχει ηλικία 12 ετών και παραμένει ακόμη επίκαιρο.

Όποιος κοιτά το "μέλλον" οφείλει να πάρει θέση σε σχέση με την ποιότητα του προσωπικού των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20.

Ανώνυμος είπε...

φωνάζουν κι οι νοικοκύρηδες!!!

Δεν μπήκατε καν στον κόπο να εξακριβώσετε τη συνωνυμία καθότι όντως υπάρχει Νίκος Καλογερόπουλος χημικός, τον οποίο και γνωρίζω, και φυσικά δεν ανήκει στο Δ.Σ. της Π.Ε.Κα.Π., εν αντιθέσει με τον Αντιπρόεδρο του Δ.Σ.

Όσο για την προσωπική αναφορά, ευχαριστώ που μου θυμίσατε μία ιστοσελίδα την οποία έχω να ενημερώσω από το 2002. Τι σας ξενίζει ο όρος επιμορφωτής δεν αντιλαμβάνομαι. Όντας απόγονος της Οδύσσειας κάναμε (σε συναδέλφους Πληρ/κής) ενδοσχολική επιμόρφωση. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα μάλλον για εσάς τους "απελευθερωτές της ειδικότητας". Όταν κάποιος δεν είναι ικανός να επιδείξει πραγματική ευφυία, είναι καλό να συμβουλεύεται κάποιον με καλή κρίση. Με τέτοια μυαλά και βασιζόμενοι μόνο στη δική σας κρίση γινόσαστε ιδιοτελείς, γυρνάτε την πλάτη σας στη λογική κι έτσι όχι μόνο μπροστά δεν μπορείτε να κοιτάξετε αλλά ούτε καν δίπλα σας.

Όσο για τα περί φίμωσης και άλλων αντιδημοκρατικών μέτρων, έχουμε κάθε δικαίωμα στο ιστολόγιό μας να έχουμε μετριασμό σχολίων για περιπτώσεις προβοκατόρικες όπως του δικού σας σχολίου.

Για την υπογραφή,
Άρις Λούβρης.

Φώτης Ε. Αλεξάκος είπε...

Εφόσον πρόκειται για συνωνυμία, για ποιόν λόγο δεν μου απαντήθηκε από την αρχή αντίστοιχη ερώτηση που επιχείρησα με την μορφή σχολίου να αφήσω στο blog της ΠΕΚΑΠ; Γιατί δεν μου έλεγε ο Γ.Γ. της ΠΕΚΑΠ ότι έχω λάθος; Μάλιστα η ερώτησή μου είχε "αριθμητική" φύση: Πόσοι από το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ είναι Πληροφορικοί;
Όσον αφορά στα περί επιμόρφωσης: Θυμάμαι πολύ καλά μια ημερίδα στα Τρίκαλα (2001 νομίζω), όπου ο νυν πρόεδρος της ΠΕΚΑΠ είχε συστήσει σε όλους τους Πληροφορικούς να "πιστοποιηθούν" στο αντικείμενό τους. Λες και το πτυχίο που είχε ο καθένας δεν έφτανε. Για τέτοιου είδους "επιμορφώσεις νέων τεχνολογιών" μιλάμε;
Τέλος, ούτε κουβέντα για την ταμπακιέρα: Πρέπει να υπάρχουν διορισμένοι ως ΠΕ19-20 ΜΗ Πληροφορικοί; Ας μας πεί η ΠΕΚΑΠ δημοσίως τί θέση έχει επί του θέματος. Όποτε έστελνα mail στο παρελθόν ρωτώντας σχετικά το ΔΣ, ούτε καν έμπαιναν στον κόπο να μου απαντήσουν. Τόσο δύσκολο είναι να απαντηθεί μια απλή ερώτηση (δημόσια όμως): Ήταν ή όχι παράνομοι οι διορισμοί Θεολόγων, Χημικών, Ιχθυολόγων κλπ. σε θέσεις Πληροφορικών; Πώς θα διορθωθούν τα "λάθη του παρελθόντος";

Φώτης Ε. Αλεξάκος είπε...

Επανέρχομαι γιατί άφησα ασχολίαστα τα περί ιδιοτέλειας που ο κ. Λούβρης μου καταλογίζει:
Δεν με πειράζει να με αποκαλέσουν "μη ευφυή", "άσχετο" ή ό,τι άλλο παρόμοιο. Θλίβομαι όμως πάρα πολύ όταν με αποκαλούν ιδιοτελή. Πού ακριβώς είναι η ιδιοτέλεια; Στο ότι ενδιαφέρομαι για τους συναδέλφους μας Πληροφορικούς; Για εκείνους που εργαζόντουσαν βιδώνοντας motherboards σε κουτιά ή γράφανε κώδικα 12 ώρες την ημέρα έναντι 150.000 δρχ. μηνιαίως, όταν Μαθηματικοί, Χημικοί, Φυσικοί και Γυμναστές ήταν δημόσιοι υπάλληλοι με 2 μήνες άδεια το καλοκαίρι σε ειδικότητα που ΔΕΝ είχαν σπουδάσει και παίρνανε σχεδόν τα διπλάσια;
Αν αυτό είναι ιδιοτέλεια, ναί είμαι ιδιοτελής. Είμαι ιδιοτελής διότι αναγκάστηκα να καταφύγω στην δικαιοσύνη ζητώντας το αυτονόητο: Να δουλέψω στο αντικείμενό μου. Πάντως δεν έχω τύψεις γιατί παρά την ιδιοτέλειά μου δεν έβλαψα κανέναν, σε αντίθεση με άλλους!
Επίσης: Προφανώς δεν είμαι ευφυής: Αν ήμουνα, θα κοιτούσα να περάσω σε κανένα ΑΤΕΙ Ιχθυοκαλλιέργειας που είχε χαμηλές βάσεις πίσω στα 1991 και έπειτα θα φρόντιζα να διοριστώ ως εκπαιδευτικός ΠΕ20 στη θέση ενός αποφοίτου π.χ. του ΑΤΕΙ Πληροφορικής Θεσ/νίκης. Πού να με "κόψει" τότε!
Και σε σχέση με τα δικαιώματα που έχουν οι bloggers: Προφανώς και ο καθένας δικαιούται να επιλέξει τί θα δημοσιεύσει στο blog του. Απλά το τί επιλέγεται τελικά να παρουσιαστεί μας χαρακτηρίζει πιστεύω. Εδώ π.χ. τα πάντα δημοσιεύονται. Αν θεωρείς ότι ένα σχόλιο είναι προβοκατόρικο, το δημοσιεύεις και αφήνεις τον κόσμο να κρίνει και να απαντήσει ανάλογα.
Για την υπογραφή,
Φώτης Αλεξάκος,
ο κουτός και κακός Πληροφορικός.

falexakos είπε...

Βρέθηκε τελικά και το βιογραφικό του κ. Καλογερόπουλου, παλιού ΠΡΟΕΔΡΟΥ της ΠΕΚΑΠ. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ είναι ο άνθρωπος (απόφοιτος Φυσικομαθηματικής 1973 παρακαλώ). Ο κ. Λούβρης τότε επικεντρώθηκε στο λάθος ΜΟΥ που ξεκίνησε όμως από τη συνωνυμία του πρώτου με κάποιον Χημικό - Ωκεανολόγο.

Φώτης Ε. Αλεξάκος.