Επανέρχεται η ΟΛΜΕ σε θέσεις του αμαρτωλού παρελθόντος βάζοντας ζήτημα κατάργησης των διατάξεων που έδιναν δικαίωμα διορισμού στους Πληροφορικούς χωρίς να απαιτείται η κατοχή πρόσθετου παιδαγωγικού πτυχίου. Σε επιστολή που έστειλε το καλοκαίρι στα κόμματα και στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, με αφορμή τη συζήτηση νομοσχεδίου του ΥΠΕΠΘ, σημειώνει:
"Για το διορισμό στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση να απαιτείται η κατοχή
παιδαγωγικού πτυχίου με οποιοδήποτε σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ,
μέσω προϋπηρεσίας, πολύτεκνοι) (επαναφορά δηλ. των διατάξεων του ν.1566/85 αρ.
14 παρ. 8). Γι’ αυτό το λόγο να καταργηθούν οι διατάξεις ν. 2834/00 αρ.1 παρ.6,
ν.2909/01 αρ. 6 παρ. 21, ν.3194/03 αρ. 8 παρ. 7."
Με απλά λόγια η ΟΛΜΕ ζητά να καταργηθούν οι διατάξεις που θεσπίστηκαν ύστερα από τον πολύχρονο δικαστικό αγώνα των Πληροφορικών και τους έδιναν δικαίωμα διορισμού χωρίς πρόσθετο παιδαγωγικό πτυχίο. Φυσικά, το αίτημα των Πληροφορικών ήταν και παραμένει η αναγνώριση των τμημάτων τους ως καθηγητικών σχολών δεδομένου ότι παρέχουν τουλάχιστον ίδια παιδαγωγική κατάρτιση με τα κλασικά παιδαγωγικά τμήματα. Για λεπτομερή τεκμηρίωση μπορείτε να διαβάσετε σχετικό υπόμνημα της ΕΠΕ προς το ΥΠΕΠΘ το οποίο χρονολογείται από το Σεπτέμβριο του 2002.
Η ΟΛΜΕ οφείλει να αγωνιστεί για την αναγνώριση της παιδαγωγικής επάρκειας των Πληροφορικών (κάποιοι από αυτούς κινδυνεύουν μέχρι και με απόλυση αν υιοθετηθεί το αίτημα της ΟΛΜΕ για κατάργηση των ανωτέρω διατάξεων) εναρμονιζόμενη με ξεκάθαρη παλαιότερη δική της απόφαση (υπόμνημα προς ΥΠΕΠΘ 29/3/2005) που αναφέρει:
"Παράλληλα ζητάµε να ενταχθούν στις καθηγητικές σχολές του ν.3194/03 και τα
Πανεπιστηµιακά Τµήµατα Πληροφορικής, για το διορισµό καθηγητών στον
κλάδο ΠΕ19 Πληροφορικής, εφόσον, µε βάση την ύπαρξη παιδαγωγικών
µαθηµάτων στο πρόγραµµα σπουδών, υπάρχουν και σχετικές δικαστικές αποφάσεις
που τους δικαιώνουν. Σε αντίθετη περίπτωση δηµιουργούνται σοβαρές στρεβλώσεις
στους διορισµούς καθηγητών πληροφορικής"
Γιατί αλλάζει πολιτική η ΟΛΜΕ και επανέρχεται στις μέρες του αμαρτωλού παρελθόντος; Γιατί δεν διαχωρίζει πλήρως τη θέση της από τους εμπνευστές των χρυσοφόρων (εικονικών) σεμιναρίων του παρελθόντος και τις πιστοποιήσεις του παρόντος, οι οποίοι βρίσκονταν και βρίσκονται πίσω από την αμφισβήτηση των παιδαγωγικών προσόντων των πληροφορικών; Γιατί αμφισβητεί η θέση των Πληροφορικών στην εκπαίδευση και δίνει ευκαιρία σε κάποιους να επαναφέρουν ζήτημα υπηρεσιακής και μισθολογικής τους καθήλωσης (ίσως και απομάκρυνσης...) όπως επιχειρήθηκε από το ΥΠΕΠΘ και το 2003; Μήπως κάποιοι θέλουν να ανοίξει νέος κύκλος εκμετάλλευσης των καθηγητών άλλων κλάδων για να "βολευτούν" στην πληροφορική; Λαμβάνοντας υπόψη και το τι επιχειρείται να γίνει με τις νέες υπουργικές αποφάσεις περί αναθέσεων, για τις οποίες η ΟΛΜΕ ακόμη δεν έχει εκδόσει απόφαση όπου να καλεί τους καθηγητές να μην τις εφαρμόσουν, παρά τις σχετικές πιέσεις που ασκούνται προς το ΔΣ της, πολύ φοβούμαστε ότι αυτός είναι ο στόχος.
Ας γνωρίζουμε, όμως, οι έμποροι της Πληροφορικής Παιδείας και οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ ότι δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια.
Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008
Μεθοδεύεται ο (εκ νέου) αποκλεισμός των Πληροφορικών από την εκπαίδευση
Ετικέτες
ΑΣΠΑΙΤΕ,
δευτεροβάθμια,
καθηγητική σχολή,
ΟΛΜΕ,
παιδαγωγικό πτυχίο
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου